مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 21:552023-02-09سياسي

فجر44| طرح آبرسانی به 21 روستای بخش کربال به بهره برداری رسید


فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خرامه اعلام کرد: طرح آبرسانی به 21 روستای بخش کربال در شهرستان خرامه امروز با حضور جمعی از معاونین ادارات کل استان فارس و مسئولان اجرایی مردم شهرستان خرامه در روستای اسلام آباد به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرامه،  سرهنگ پاسدار محسن رزمخواه امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: دشت های کربال جایی برای حفر چاه آب جدید ندارند و اکنون آب از فاصله 40 کیلومتری به این بخش منتقل می شود.

 فرمانده سپاه ناحیه خرامه با تاکید بر اینکه بهره برداری از این حلقه چاه آب، تنها بخشی از کمبود آب شرب را جبران می کند تصریح کرد: کم آبی اصلی ترین چالش شهرستان است و در همین راستا  قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان خرامه در قالب جهاد آبرسانی برای رفع این چالش  با حفر یک حلقه چاه جدید در منطقه ولی آباد، احیا و تجهیز حلقه چاه در منطقه آب گرازی، نصب مخزن هوایی و نصب آب شیرین کن در بخش کربال را به صورت هدفمند در دستور کار خود قرار داد.

وی با تاکید به این که  برای تامین آب شرب شهرستان خرامه باید به دنبال تامین آب پایدار و ماندگار از سد درودزن باشیم، خاطرنشان ساخت: بحمدالله با پیگیری مسئولین شهرستان و همکاری مجموعه استانداری در رأس استاندار انقلابی دکتر ایمانیه این مهم در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44| طرح آبرسانی به 21 روستای بخش کربال به بهره برداری رسید

فجر44| طرح آبرسانی به 21 روستای بخش کربال به بهره برداری رسید